استابلایزر خامه قنادی کراتر

استابلایزر خامه قنادی کراتر

استابلایزر خامه قنادی

استابلایزر خامه قنادی نقش بسیار مهمی در درست کردن کیک های خامه ای دارد؛ بویژه کیک هایی که دارای تزئینات هستند. زیرا با استابلایزرهای خامه قنادی، کیک ها، طرح و تزئینات روی دسرها به همان شکل باقی می مانند. استابلایزر قنادی از موادی مانند: گلوکوز، گلیسیرین، ژلاتین و … تشکیل شده است. استابلایزری که در قنادی ها مورد استفاده قرار می گیرد باعث می شود که خامه آبکی نشود و چسبندگی کم تری داشته باشد. قوام دهنده را باید در دمای ۵۰ درجه سانتی گراد به خامه اضافه کنید و ده دقیقه هم بزنید. یکی از انواع خامه های قنادی، خامه میوه ای است که در آن از استابلایزر خامه استفاده می کنند. نوع دیگر خامه ای است که بر روی نوشیدنی ها، قهوه و … استفاده می شود که اگر از استابلایزر در آن ها استفاده نشود، خامه به سرعت در نوشیدنی حل می شود. برای درست کردن خامه قنادی باید ابتدا پودر خامه و پودر قند را به خوبی هم بزنید. می توانید از وانیل هم در این ترکیب استفاده کنید. اگر می خواهید خامه شما طعم دار باشد، می توانید از پودر کاکائو استفاده نمایید. با خانه صبحانه هم می توانید خامه قنادی درست کنید. به این منظور ابتدا باید خامه صبحانه را در ظرفی ریخته سپس ۱۰ دقیقه هم بزنید تا شکل بگیرد. سپس مقداری پودر قند و وانیل به آن اضافه کنید و مجدد هم بزنید. در آخر هم می توانید رنگ های خوراکی یا پودر کاکائو اضافه کنید. استابلایزر قنادی یکی از پراستفاده ترین مواد در قنادی ها است که می توانید آن را به صورت آماده از قنادی نیز تهیه نمایید و با آن کیک و دسرهای خوشمزه درست کنید. در به روز رسانی های آینده به انواع استابلایزر خامه چون خامه استریل و خامه صبحانه خواهیم پرداخت.

 انتخاب یک استابلایزر مناسب می تواند مانع خنثی کردن ،دور انداختن زودرس محصول به دلیل ظاهری نامناسب یا ایجاد حس دهانی نامطلوب و همچنین هدر رفتن محصول شود.

هنگامی که از استابلایزرهای لبنی مناسب استفاده شود ، محصول نهایی می تواند در برابر یخ زدگی ، ذوب شدن بدون ترک خوردگی مقاومت کند.

ویژگی های استابلایزر خامه قنادی کراتر

  • ایجاد یک کف با بافت منسجم و مستحکم.
  • خامه مدت طولانی شکل خود را حفظ می کند.
  • آب نمی اندازد.
  • کاملاً سبک بوده و روی زبان نمی ماسد.
  • پایین بودن دوز مصرف استابلایزر.
  • سود دهی بالا برای واحدهای تولیدی.
  • طعم فوق العاده بی نظیر.
  • مناسب برای صادارت.

شرکت تولیدی بازرگانی پویاکابک با برند تجاری کراتر تولیدکننده و واردکننده انواع پودر نشاسته چون نشاسته ذرت، نشاسته تاپیوکا، نشاسته گندم، انواع استابلایز خامه، استابلایزر بستنی، استابلایزر پنیر و… می باشد. کلیه محصولات طبق استاندارد ملی ایران در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

استابلایزر خامه قنادی کراتر منبع بسیار خوبی برای تثبیت چند منظوره در محصول است که برای ایجاد ثبات در طیف وسیع تولید خامه از بهترین نوع مواد اولیه با کیفیت مورد تأیید سازمان غذا و دارو ایران و فرمولاسیون مطابق با استاندارهای ملی ایران استفاده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *